Sabtu, 12 Julai 2008

Black forest: testimoni

Petang semalam, terima sms dari Sha:Sgt sedap. TK kak. Akak bleh buat bisness........

Alhamdulillah Sha boleh terima hasil yang saya buat. Saya paparkan ni bukan nak berbangga cuma sekadar berkongsi kepuasan dapat menunaikan hasrat sahabat.

Bayangkan, biasanya Sha beli black forest dari kedai, sedaaaap katanya. Tak ke takut saya tak dapat hasilkan kek yang sesedap Sha beli selalu. Tapi inilah cabaran orang baru, tak cuba buat mana tau kita ni boleh buat ke tidak kan. Dan inilah bentuk tarbiyah untuk saya, melalui tempahan-tempahan dari sahabat-sahabat saya ini.

Apa-apa pun jika ada komen yang perlukan pembaikan, saya memang alu-alukan. Sebab saya sedar saya ni masih terlalu baru dalam bidang ni. Bayangkan dulu mengajar matematik. tup tup lepas bersara jadi begini pulak.

Saya meneroka bidang ni pun sebab saya mahu menyediakan satu pilihan baru kepada masyarakat Islam khususnya. Di luar sana banyak kedai yang menyediakan berjenis-jenis makanan. tapi halalan tayyibah tu penting. Jadi SOKONGlah barangan keluaran orang Islam.

Tiada ulasan: