Rabu, 27 Ogos 2008

Projek Famous Amos dan Coklat harta karun

Biskut Famous Amos
Biskut Coklat Harta Karun
(Chocolate Treasure Cookies)

Bekas yang akan digunakan untuk jualan

Biskut Coklat harta karun
Sample yang akan di hantar ke lima tempat esok.


Alhamdulillah , semalam dapt siapkan Biskut Famous Amos dan hari ni Biskut Coklat Harta karun. Tahun ni, saya buat dua versi iaitu mengunakan marjerin dan satu lagi menggunakan mentega Golden Churn.

Saya bercadang untuk meletakkan harga Famous Amos(marjerin) RM22 sebekas dan Famous Amos(Golden Churn) RM25, Coklat Harta Karun(Marjerin) RM20, Coklat Harta karun (Golden Churn) RM22.
Memanglah banyak kerja nya tapi kita pertimbangkanlah budget orang dan citarasa mereka. Setakat yang mampu kita buat, kita buat.

Jangan tanya berapa biji dalam bekas tu sebab saya masuk dalam bekas hingga penuh tapi taklah sampai biskut pecah ke patah kat dalam bekas. Setiap bekas tak sama bilangan biskutnya sebab setiap biskut tak sama besar. Tapi berat setiap bekas hampir sama beratnya.

OK. Ada sesiapa yang berminat, silalah order samada melalui email, cbox di sebelah. Jika tak de maklum balas dari saya, sila telefon saya. Jika tiada pengesahan tempahan dari saya dalam 3 hari, sila hubungi saya melalui telefon saya.

Tiada ulasan: