Rabu, 6 Ogos 2008

PC Fair 2008 - Mentakab



Ye Ye ustaz belikan camera...... Pada 3.8.2008 kami sekeluarga(anak-anak semua balik dari asrama) pergi ke PC Fair di Mentakab. Seronok dapat jalan-jalan tengok barang-barang ni. Tak sangka ustaz nak belikan camera digital ranger. Tak mahal sangat sebab bukan branded punya . Orang tak kenal pun brand Ranger ni. Tapi ok juga daripada tak de. MP4 ari tu tak berapa complete. Flash tak de. Apa-apa pun saya sayang semua harta saya, tak kira mahal ke murah. Mereka semua dah banyak berjasa pada saya.
Satu lagi, saya teringin kamus Besta di atas tu. Tapi peruntukan tak mencukupi. InsyaAllah lain kali, kalau dah cukup kumpul duit, saya belilah. Lebih kepada untuk kegunaan anak-anak sebab ada kamus bahasa arab sekali. Haaaa kan bagus tu.....
Tarikh gambar tu abaikan ye.....

Tiada ulasan: