Khamis, 16 April 2009

Lagi-lagi kek cawan......

Ni lah yang saya selalu kata, saya sedang ditarbiyyah oleh Allah melalui sahabat-sahabat yang menempah dari saya. Dari latihan intensif, akan timbul, lahir keyakinan dalam diri saya.

Kali ini ttempahan dari pelajar Azian. Pada pagi Rabu 15.4.2009. azian telefon saya memberitahu pelajar dia nak order cc dan yang PENTINGNYA nak hari esoknya 16.4.2009.

Mak aaiii.... sempat ke ni. Dia nak 40 biji. Nak bawa balik Terengganu(betul ke terengganu? ). Abang dia akan ambil dia di Jengka. Hmmmm...... tak terima, kesian pulak kan..... Asalnya saya tak janji, tapi apa-apa saya janji dgn azian saya akan telefon kemudian.

Maka saya bergegas-gegas bancuh adunan kek dan berjaya menyiapkan 40 biji selepas waktu magrib. Siap bakar cc saya lapor pd azian. Siap deco dan susun dalam kotak pun saya lapor agar azian tak terfikir-fikir saya sempat ke tidak. Alhamdulillah, semua selesai, hanya tunggu respon dari student azian aje.
Jom layan gambar cmcc lagi.......

Tiada ulasan: