Khamis, 16 April 2009

Kek Cawan Lagi...........

haa kali ni tempahan datangnya dari Zura UiTM. Zura tempah untuk diberi pada pelajar dia. Bagus betul pensyarah UiTM Jengka ni ye.

Zura tempah sebanyak 75 biji Kek Mentega Oren Lembap dan Coklat Lembap sebab Zura nak campur campur rasa. Disiapkan pada 8.4.2009 sebab Zura nak beri pada 2 kumpulan pelajarnya iaitu pada malam Jumaat dan pagi Jumaat.
Maka inilah hasil kerastangan saya ni. Harap-harap Zura dan pelajarnya berpuas hati. Kalau sedap, boleh tempah lagi lain kali. Kalau tak sedap. beritau saya agar boleh diperbaiki di masa hadapan.

Jom layan gambar....................












3 ulasan:

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ berkata...

your blog is feel good

kamalina a.k.a aimi berkata...

kak..jgn sekali2 cakap "kerastangan".. tu umpama doa tu... nanti betul2 keras...hehehe....takdela gurau2 je...

cantikla yg 1st deco tu..saya fail bab bunga mcm tu... mmg tak reti...jenuh buat, tak jadi...tu yg memanjang rosette je bila saya buat..

Noor Rikha berkata...

Utk Jennifer,
terima kasih kerana singgah, dtg lah lg ye.

Utk Aimi,

Bunga tu, dh lama akak nak buat sejak belajar dgn k zati(tak sempat dgn dia, cuma sempat tengok dia buat aje).
Ini ada peluang nak try skill, alhamdulillah jadi walau tak berapa sempurna. Practice lagiiik.

Akak tengan lembut2kan tangan nih biar tak keras lagi. Itu cerita sebenar tapi sedang berusaha meelembutkan. Terima kasih atas peringatan.
Akak teringin nak pi kedai tomyam, tapi belum ada ruang. Biasa aimi ada dlm kul berapa?