Khamis, 16 April 2009

Kek Cawan lagi.....

Azian membuat tempahan untuk kali kedua. kali ini sempena birthday suaminya, ehem ehem ehem....... Azian nak 9 biji dengan cadangan designnya sendiri.

Disebabkan tiada kotak khas utk 9 biji saya terpaksa susun elok-elok dlm kotak kek 8"( 7" tak de pulak kat happy sun). Saya lekatkan dengan selotep agar tak tergolek nanti. Sebelum tutup dan ikat, saya test dulu, tak tercabut, insyaAllah selamat ni

Azian nak balik Jumaat 10.4.2009 menaiki keretapi.

Saya ada hantar sms ke azian tanya khabar cupcake(tak tanya pun khabar azian, melampau ek).

Azian kata 3 biji tak selamat tapi dia kata yang penting cc tertulis happy Birthday selamat.

Gelihati juga saya, sambil baca sms dia saya tergelak sebab macam kanak-kanak riang gitu....

Apa-apa pun akak yakin Azian bahagia bersama suaminya pada hari bersejarah itu.

Tiada ulasan: