Khamis, 16 April 2009

Antara Dua Darjat

ini bukan cerita P Ramlee tau......

Cuma nak kita fikir-fikirkan perbezaan antara kek ke biskut ke apa ke yang dibuat di rumah dan yang dibuat di kedai. Mengapa harga yang dibuat di rumah lagi mahal? Tetapi mengapa orang lebih suka yang dibuat di rumah tapi masih nak harga dikedai?

Haaaa jawab jawab.....

Lain kalilah kita bincang sebab nak pi kemas rumah dulu, nak buat CMC untuk dibawa ke UiTM sok. Nak tau....saya ni kan, dari pagi tadi, saya curi-curi buka internet. bersambung-sambung entah berapa kali.

Kerja rumah dah tertunda. Kesian ustaz, balik kerja penat-penat, rumah bersepah. Tambah penatlah dia. Isteri dia ni lembap sikit bab mengemas ni. Dari dulu lagi sebab tu mak saya selalu membebel kat saya sebab rumah selalu berselerak.

Bila orang kata nak datang rumah, baru pucat gigi. Sebab apa? Rumah bersepah.....haaa tahu malu pulak ....

Dah pi buat kerja.........

3 ulasan:

aku yang terpunya berkata...

kui kui kui..tang mak komplen tu tak yah sebut weii..masih terbyg dimataku wajah mak bila sound umah mcm kandang kuda..errr..kandang kuda bersih gak kan..

noor rikha berkata...

akak tak ingat lah dia ada kata kandang kuda. tapi kan dia cek habis dinding berabuk, tingkap berabuk haa......

WeBViDeOKLiP berkata...

huhu
cpt2
wat keje
huhu