Ahad, 26 Oktober 2008

Kek Span Strawberry, Yani membalas hantaran Khairul








Gambar ni diambil masa pi kenduri Wani dan Yani.

Ini pulak kek span untuk Yani, adik Wani. Asalnya Yani nak strawberry sebab tema dia warna pink. Tapi kat Temerloh ke Mentakab tak de jual buah tu. Jadi apa yang sesuailah, Wani kata.

Jenuh juga memikir nak buat corak apa kat kek pink ni. Saya buat lapisan jem strawberry di tengahnya. Dapat juga rasa strawberry kannn.

Bunga ros aje yang saya tahu buat, yang lain tak berani cuba last minute, ni majlis rasmi. kalau tak lawa, malu tuan rumah. Saya laaaagi malu. Jadi buat yang saya boleh aje. tak pandai tapi taaahuu aje. Nk gubah bunga satu masalah juga buat saya. Memang tak berseni.....

Jadi saya harap Yani and family terima seadanya ye.

Semoga Wani dan Yani berjaya menjadi isteri yang solehah. Serta berjaya mengharungi semua ujian dan dugaan dunia rumahtangga. Carilah amalan doa-doa yang berkaitan ye......

Saya memang berhajat, lepas hantar kek-kek pada wani dan yani saya nak berehat sepuas-puasnya. Tengahari tu saya tidur betullll...

Tiada ulasan: