Khamis, 23 Oktober 2008

CMC untuk Tasneem

Tengoklah cengkerang tu. Tak sama tinggi dan mungkin kurang gemuk kat bawah dia tu.Lihat pula tulisan buruk tu. Sorry Tasneem....Jangan serik ye......

Ni lagi satu kelemahan saya yang masih belum boleh saya perbaiki. Nak kena pi berguru balik ni. Zati...tolooonggggg.....


Inilah kek untuk Tasneem. Dia order pada hari ahad 19.10.2008 melalui email. Pandai Tasneem ni gunakan kemudahan yang ada. Saya baca pada 20.10.2008. Tasneem order CMC 1 kg dengan hiasan BC ringkas. Permintaan dia jelas dan mudah difahami. Tahniah Tasneem.

Harap-harap Tasneem puas hati walaupun saya sendiri tak puas hati dengan hasilnya. Tak berubah-ubah saya ni kan. Tak ada peningkatan langsung. Tengoklah tulisan dia. Saya memang tak pandai agak, ingatkan muat tapi.......Tulah nama Tasneem kena senget sikit, kreatif lah konon kan......
Bunganya pun masih belum ada pembaikan. Bilalah nak jadi cantik macam orang lain tu.....

Esok nak siapkan 3 biji kek perkahwinan pulak. haaaa macam mana ni.

Petang ni nak buat kek cawan chocolate moist 500 biji, deliver esok. Minggu ni memang penuh jadual saya.

Tiada ulasan: