Khamis, 23 Oktober 2008

CMC untuk ayah


Tengok tulisan tu, tak senonoh betul kannn...... makin besar makin besar. Seni ke tu???
Kek ini ditempah pada 6.19 petang semalam, yang saya cerita dalam entri lepas. Tempahan khas untuk ayah tersayang. Katanya nak yang ringkas tapi bila saya buat, saya tak puas hati jika tak buat border, nampak tak lawa sangat. Nak buat shell cokelat, kos akan bertambah dan dia akan menjadi choc deko yang bernilai RM50. Jadi saya susun cip gula berwarna merah. Dah dua kali buat begini. Takkan tiap kali orang order kek yang sama hiasan juga sama kan. Tak kreatif langsung kan. Jadi saya rasa item yang ini harus digugurkan dari senarai jualan saya.
Jadi, para sahabat sekalian, nak tempah tengok blog dulu ye dan tempahlah awal. Kesiaaaan saya. Terkena hari yang saya kuat dan tak sibuk, boleh lah saya buat. tapi kalau sebaliknya ......
saya jenis tak sampai hati nak hampakan harapan orang tapi kalau tak leh juga terpaksa saya tolak dengan rasa yang begitu ......tak leh nak gambarkan lah.....

Tiada ulasan: