Jumaat, 13 Mac 2009

Punya lah tak peka

Nak buat sikit cerita lah.

Saya ni kan memang lah jenis tak berapa peka( kena mandi ais nih) selama-lama ni rupanya ramai orang yang buat ulasan di ruang ulasan di bawah setiap entri, selain di chat box. Tak perasan betul. Apa punya orang saya ni kan......

Paling banyak buat adikku di TJ tu. Malu juga sebab tak berbalas ulasan sahabat. Maluuuu nya...
Sebab saya ni jenis balas apa orang ulas. Orang hantar sms pun saya mesti nak balas walau pun cuma taip' k ', untuk tunjukkan bahawa kita terima mesej yang hendak disampaikan.

Pas tu kan yang lagi tambah terharu, orang pakar deko kek, lelaki tau! En Fadzil Salleh. Wow.... terharu dan bangganya saya. Lama dah saya minat dengan hasil deko en fadzil ni. Saya kagum dengan dia ni walau lelaki tapi kerja nya kemas dan teliti.

Maaf semua sahabat yang buat ulasan tu ye. pas ni, kena ingat, kena peka kak rikha oiiii.....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tokk..tok..tokk..
tuan rumah ada ke ni? :-))

Aimi berkata...

ala kak.. normal la tu.. saya lak assume akak bz.. no hal laaa.. hehe..saya dah suspen tgk tajuk tu "lain mcm je bunyinya".. akak mesti jrg tgk email kan, tu sebab tak perasan komen2 kat entry akak... (sebab setiap komen ni akan di anta directly ke email kita)..

Tanpa Nama berkata...

en Fadzil, saya baru balik dr kuantan ni. Tima kasih jenguk saya selalu.

Aimi , tima kasih kerna memahami cuma sendiri rasa guilty tak balas ulasan sahabat yg prihatin pada akak. jangan jemu dtg ye aimi ye