Isnin, 19 Januari 2009

Masa tak cukup?

assalamualaikum semua!!!!!!



Malunya saya sebab dah hampir sebulan tak update blog saya ni. Sejak buka sekolah ni saya masih terkial-kial mengurus masa. Tiap hari letiiiiih memanjang. Ada aje nak kena buat. Tak ketinggalan aktiviti bakeri saya. Hampir setiap hari, ada aje yang saya kena buat.



Jadual bakeri dah berapa kali dirombak. Itu antara penyebab saya tiada masa untuk update blog saya. Tiba malam, badan sakit satu badan. Bayangkan dari balik ambil anak bungsu saya dari sekolah, lebih kurang pukul 2, saya mula uli roti daan tamat membakar dalam 6 lebih hingga pukul 7 malam. Nak wraping dan tampal sticker lagi. Aduuuhhhhh....letin tau....



Banyak juga gambar nak masuk tapi pagi ni memang tak sempat sebab guna laptop ustaz, gambar di laptop saya. Satu lagi internet saya ni slooooowwwwwww ya amat-amat. Kurang sabar menunggunya sebab banyak kerja menanti untuk dibereskan.



Mengharapkan Allah memberi ruang untuk saya upload gambar kemudian hari nanti.

Masa 24 jam cukup tapi kemahiran menguruskaan masa perlu dipertingkatkan lagi..

Sehingga saat itu, tinggal dulu. Bye.......................

1 ulasan:

Aimi berkata...

alahai kak...bz sgt2 ke?? siannya.. semoga dikurniakan kelangan yg lebih lagi lepas ni.. rindu nak tgk hasil kerja akak..