Rabu, 31 Disember 2008

Kek Pengantin 2 tingkat







Ini percubaan pertama. Cabaran diberikan oleh sahabat bernama Faizah di taman Sri Semantan.

Dia tempah sempena majlis pernikahan anak saudaranya pada 13.12.2008.

Saya tetap tak puas hati. Antara sebabnya, comot sedikit dan tak 'smooth' BC dia. Alhamdulillah bila berjumpa dengan Faizah, dia memberi respon yang menggalakkan. Saya minta dia email pada saya gambar kek yang telah diletak pada tempatnya. Hingga saat entri di tulis, saya masih belum menerima. Sebab tu saya lambat update gambar kek ni sebab tunggu gambar kek yang dah bertingkat tu. Bila saya terima saya edit balik entry ni.
Haaa pertama kali tulis jawi atas kek, dengan bantuan ustaz lah apalagi!!!! Tu lah comot sikit.

3 ulasan:

Aimi berkata...

cantik pun kek 2 tingkat ni.... suka tgk susunan bunga akak..

Tanpa Nama berkata...

good try..lama2 besok pejam mata pun boleh buat! :-)

norasikin berkata...

cantik warna..