Isnin, 23 Jun 2008

Kek Cawan untuk Fara Hariri



Pelik juga bila tengok entry saya yang lepas. Saya update tu pada 22.6.2008 kenapa keluar tarikh 21 june yek.
Gambar ni pulak ialah CC Choc moist untuk Fara Temerloh Jaya di.tempah khas oleh Ziezie di KL.
Last minute punya tempahan. Pada mulanya tak janji boleh buat sebab dah tengahari dan nak hari tu juga. Tapi balik rumah, rasa kesian pulak kat Ziezie walau saya tak kenal pun dia. Mesti dia hampa kan sebab ini adalah hadiah anniversary perkahwinan untuk Fara.
Saya cuba buat, petang baru siap, maklumlah orang amatur. Cuba hubungi Ziezie, dan dia berikan alamat Fara. Seronoknya Fara dan saya puas hati sebab dapat tunaikan hajat seorang sahabat untuk sahabatnya. Ziezie lagi seronok. tak habis-habis ucap rasa terharunya pada saya.

Tiada ulasan: